Konsumenci mają różnorakie skojarzenia związane z hipermarketami. Część z nich wymieni przede wszystkim charakterystyczne akcje promocyjne, inni zaś długie kolejki do kas. Być może wielkie centra handlowe już wkrótce kojarzone będą ze... stoiskami informacji prawnej. Choć brzmi to niewiarygodnie, pierwszy krok ku temu nieco futurystycznemu projektowi został już zrobiony. I oczywiście wzbudza ogromne kontrowersje – przede wszystkim wśród renomowanej konkurencji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |