Loteria zamiast lektury - Marketing przy Kawie
Loteria zamiast lekturyLoteria zamiast lekturyLoteria zamiast lekturyLoteria zamiast lektury

Loteria zamiast lektury

Loteria zamiast lektury
Katarzyna Opoczka

Katarzyna Opoczka

-

Katarzyna Opoczka

Katarzyna Opoczka

W „Dzienniku Polskim” ruszył właśnie konkurs „Wygraj mieszkanie”. Czytelnicy „Nowego Dnia” mogą natomiast wygrać „górę złotych” (a konkretnie 50 000 zł). Gazety codzienne coraz częściej kuszą nas różnego rodzaju konkursami i loteriami, w których można wygrać duże pieniądze lub naprawdę cenne nagrody. Czyżby dodawanie do gazet gadżetów przestało być wystarczającą formą promocji?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja