1 3 0 0 0 16.12.2015 Sonia HoronziakNiech moc modlitwy będzie z tobą. Kościół anglikański nie może wezwać do tego w kinachSpot Kościoła anglikańskiego nie może być emitowany przed seansami nowych „Gwiezdnych wojen”. Tak zadecydowała Digital Cinema Media, firma dostarczająca reklamy do największych brytyjskich sieci kin. I wygląda na to, że decyzji nie zmieni, choć ponagliła ją do tego Komisja ds. Równości i Praw Człowieka. A premiera filmu tuż-tuż. media
0 2 0 0 0 3.03.2015 Jakub MüllerTygodnik sprzedawany jak ketchupArtykuły z Onetu uzupełnione starszymi tekstami z „Newsweeka” i „Faktu” Biedronka chce sprzedawać jako tygodnik opinii. Czy pomysł wypali? Dotychczasowe próby wydawania czasopism z przedrukami to mieszanka dużych sukcesów i kompletnych porażek. media
1 1 0 0 1 17.12.2014 Mateusz LubczańskiCzy YouTube wykroi swój kawałek streamingu?Usługi takie jak Spotify, Deezer, Pandora czy Beats Music sprawiły, że „piracenie” muzyki nie ma już wielkiego sensu. Streaming utworów znajduje coraz więcej zwolenników. Dlatego Google także chce dostać kawałek tego tortu i prezentuje nową usługę. A na imię jej... YouTube. media trendy
0 4 0 0 4 29.10.2014 prof. Jerzy OlędzkiProf. Jerzy Olędzki o kryzysie prasy drukowanej, jego przyczynach i skutkachJesteśmy świadkami cichej rewolucji medialnej. Dzięki pomocy Instytutu Monitorowania Mediów, skąd otrzymałem zamieszczone poniżej wykresy, możemy naocznie przekonać się o postępującej sytuacji kryzysowej, w jakiej znajduje się od wielu lat prasa drukowana w naszym kraju. media
1 2 0 0 0 11.06.2014 Jakub MüllerDwadzieścia pięć mgnień kadru: od popcornu do wojny propagandowejKontrowersje wokół reklamy podprogowej przypominają komedię pomyłek. Mamy więc dziennikarza piszącego pod tezę, badacza, który okazał się oszustem, wreszcie widzów, którzy sądzą, że szybko puszczony kadr wpłynie na ich decyzję zakupową. Na koniec poważne badania, które wykazują, że wpływ podprogowy w określonych warunkach działa. media
2 3 0 0 3 21.03.2014 Jacek SzlakObosieczny miecz prowokacjiNiedawno zakpiono z agencji reklamowych: wysłano do nich fikcyjny brief produktów zawierających substancje psychoaktywne. Niektórzy adresaci potraktowali go poważnie. Dotychczas to właśnie agencje lub same firmy stosowały prowokacje, by marki mogły pojawić się w mediach. Teraz dostały nauczkę. I my wszyscy razem z nimi. media public relations