Tygodnik sprzedawany jak ketchup - Marketing przy Kawie
Tygodnik sprzedawany jak ketchupTygodnik sprzedawany jak ketchupTygodnik sprzedawany jak ketchupTygodnik sprzedawany jak ketchup

Tygodnik sprzedawany jak ketchup

Tygodnik sprzedawany jak ketchup
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Artykuły z Onetu uzupełnione starszymi tekstami z „Newsweeka” i „Faktu” Biedronka chce sprzedawać jako tygodnik opinii. Czy pomysł wypali? Dotychczasowe próby wydawania czasopism z przedrukami to mieszanka dużych sukcesów i kompletnych porażek.

Wszystkich produktów spożywczych w dyskontach jest najwyżej 1–1,5 tys., a więc kilka, kilkanaście razy mniej niż w hipermarketach. Większość z nich to marki własne, czyli towary produkowane na zamówienie sieci handlowej, która odpowiada za ich jakość.

Początkowo ketchupy czy przyprawy z oznaczeniem na opakowaniu: „Wyprodukowano dla.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja