0 1 0 0 2 3.11.2004 Artur JurkiewiczKto się boi Tomasza L.?Członkowie zarządu TVN muszą teraz bardzo żałować rozwiązania umowy o pracę z Tomaszem Lisem. Przez swój upór nie tylko stracili doskonałego fachowca, lecz także pozbyli się marki, którą z powodzeniem przejęła konkurencja - telewizja Polsat. media
0 1 0 0 3 24.11.2004 Joanna SobczykŚwiat rozpada się na FaktyTo fakt. Rynek mediów się zmienia. Ten rok pozostanie w pamięci z uwagi na dwa nowe produkty, które zmieniły oblicze swoich branż: Heyah wśród telekomów, dziennik „Fakt” wśród mediów drukowanych. Ten drugi niedawno zdobył kolejną nagrodę w swym dorobku – został Tytułem Roku 2004. Czy stanie się wzorem dla innych mediów? Czy powinien nim być? media
0 1 0 0 0 8.12.2004 Katarzyna OpoczkaCo ludzie powiedzą?Jaka jest przewaga płyt DVD nad kasetami wideo? Zapewniają znacznie lepszą jakość obrazu – to oczywiste. A poza tym, co niezwykle istotne w przypadku filmów zagranicznych wydawanych na tych właśnie nośnikach, umożliwiają jednoczesne zamieszczenie kilku alternatywnych ścieżek dźwiękowych. Dzięki temu, zależnie od upodobań, możemy oglądać dany film w polskiej bądź oryginalnej wersji językowej. I właśnie ta cecha płyt DVD pozwoliła spółce Polskie Media Amer na ciekawy chwyt marketingowy. media
0 1 0 0 1 18.05.2005 Katarzyna OpoczkaDo kogo należeć będzie lato?W lutym ruszyła IV edycja programu IDOL. Co sprawia, że program nadal cieszy się popularnością, że ciągle budzi emocje i zdobywa widzów dla swojej telewizji? Oczywiście gwiazdy. Jedną z nich jest Kuba Wojewódzki, który powrócił do jury. Drugą okazał się człowiek, który parę lat temu zabłysnął w innym programie i w innej telewizji. To Piotr Lato - uczestnik pierwszego Big Brothera. media
0 1 0 0 0 15.12.2005 Jakub ŻurawskiNowy dzień na rynku reklamy?Lada moment Związek Kontroli Dystrybucji Prasy poda dane dotyczące miesięcznej sprzedaży najnowszego ogólnopolskiego dziennika – „Nowego Dnia”. Agora nie ujawniła dotąd żadnych informacji na ten temat, nic zatem dziwnego, że rynek czeka na komunikat ZKDP z niecierpliwością. Tylko że na podstawowe dla marketerów pytanie: kto czyta „Nowy Dzień”, przyjdzie nam jeszcze poczekać. media
0 1 0 0 2 21.12.2005 Agnieszka BałazyCo czytać po rozwodzie?Kiedy planujesz stanąć na ślubnym kobiercu, zewsząd słyszysz wskazówki. Na brak doświadczonych doradców nie możesz narzekać. Zgoła odmiennie wygląda sytuacja, gdy małżeńska sielanka powoli zamienia się w istne piekło, a jedynym sensownym rozwiązaniem problemów wydaje się rozwód. Wówczas pomocników jakby mniej... Lukę tę stara się zapełnić nowy magazyn, który 28 września 2005 roku zadebiutował na niemieckim rynku prasowym. media