Dwadzieścia pięć mgnień kadru: od popcornu do wojny propagandowejDwadzieścia pięć mgnień kadru: od popcornu do wojny propagandowejDwadzieścia pięć mgnień kadru: od popcornu do wojny propagandowejDwadzieścia pięć mgnień kadru: od popcornu do wojny propagandowej

Dwadzieścia pięć mgnień kadru: od popcornu do wojny propagandowej

Dwadzieścia pięć mgnień kadru: od popcornu do wojny propagandowej
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kontrowersje wokół reklamy podprogowej przypominają komedię pomyłek. Mamy więc dziennikarza piszącego pod tezę, badacza, który okazał się oszustem, wreszcie widzów, którzy sądzą, że szybko puszczony kadr wpłynie na ich decyzję zakupową. Na koniec poważne badania, które wykazują, że wpływ podprogowy w określonych warunkach działa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja