Prof. Jerzy Olędzki o kryzysie prasy drukowanej, jego przyczynach i skutkachProf. Jerzy Olędzki o kryzysie prasy drukowanej, jego przyczynach i skutkachProf. Jerzy Olędzki o kryzysie prasy drukowanej, jego przyczynach i skutkachProf. Jerzy Olędzki o kryzysie prasy drukowanej, jego przyczynach i skutkach

Prof. Jerzy Olędzki o kryzysie prasy drukowanej, jego przyczynach i skutkach

Prof. Jerzy Olędzki o kryzysie prasy drukowanej, jego przyczynach i skutkach
prof. Jerzy Olędzki

prof. Jerzy Olędzki

-

prof. Jerzy Olędzki

prof. Jerzy Olędzki

Jesteśmy świadkami cichej rewolucji medialnej. Dzięki pomocy Instytutu Monitorowania Mediów, skąd otrzymałem zamieszczone poniżej wykresy, możemy naocznie przekonać się o postępującej sytuacji kryzysowej, w jakiej znajduje się od wielu lat prasa drukowana w naszym kraju.

W porównaniu z danymi z 2006 roku niemal o 50 punktów procentowych zmalało zainteresowanie klientów IMM treścią materiałów zamieszczanych w tradycyjnej prasie (por. wykres 1). Równocześnie niemal siedmiokrotnie wzrosła w tym samym okresie liczba zamówień analizy zawartości mediów internetowych (por. wykres 2), a tylko w ciągu ostatnich czterech lat niemal dziesięciokrotnie wzrosła u klientów IMM wartość wskaźnika ekwiwalentu reklamowego w Internecie (wykres 3).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się