Czy YouTube wykroi swój kawałek streamingu?Czy YouTube wykroi swój kawałek streamingu?Czy YouTube wykroi swój kawałek streamingu?Czy YouTube wykroi swój kawałek streamingu?
Czy wszystko tu zagra? Zobaczymy

Czy YouTube wykroi swój kawałek streamingu?

Czy YouTube wykroi swój kawałek streamingu?
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Usługi takie jak Spotify, Deezer, Pandora czy Beats Music sprawiły, że „piracenie” muzyki nie ma już wielkiego sensu. Streaming utworów znajduje coraz więcej zwolenników. Dlatego Google także chce dostać kawałek tego tortu i prezentuje nową usługę. A na imię jej... YouTube.

Chodzi właściwie o YouTube Music Key. 12 listopada wystartowała wersja beta płatnego streamingu muzyki (i teledysków) z YouTube. Dzięki niej użytkownik:

pozbędzie się reklam (dość uciążliwych przy korzystaniu z samego YT),
będzie mógł używać aplikacji na telefon w tle,
będzie mógł słuchać muzyki w dużo lepszej jakości (również offline!),
otrzyma dostęp do rozmaitych playlist.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się