0 7 0 0 0 19.06.2018 ZenithPolski rynek reklamowy nabiera tempa. Prognozy agencji ZenithDobra koniunktura gospodarcza w Polsce napędza wzrost wydatków na reklamę. W 2020 roku mobile będzie mieć ponad 30% udziału w globalnym rynku reklamy. Stanie się drugim co do wielkości medium reklamowym na świecie. Agencja mediowa Zenith przedstawiła swoje prognozy. badania marketingowe media
5 5 0 0 0 26.10.2017 Mateusz LubczańskiGwiazdy telewizji odkrywają YouTubeW ciągu najbliższych lat średni czas przeznaczany na konsumpcję wideo online będzie znacznie dłuższy niż ten spędzany przed telewizorem. To oznacza, że gwiazdy małego ekranu muszą szybko przerzucić się na obecność na internetowych łączach – o ile dalej chcą być na topie. marketing społecznościowy media
3 1 0 0 0 12.10.2017 Jakub MüllerCzy nadchodzi świat krótszych reklam?Czy możliwe jest, że stacje telewizyjne będą emitowały mniej reklam, w dodatku krótszych, a zarobią tyle samo co dotąd? Niektórzy nadawcy, tacy jak Turner czy Viacom, zaczęli to sprawdzać. Agencje reklamowe uczą się zaś krótszych, nawet 6-sekundowych formatów, dotychczas znanych głównie z YouTube. kampanie reklamowe media
0 13 0 0 0 13.02.2017 Michał TomalNorweski „Skam” – przepis na udany serial dla pokolenia ZOgromny sukces serialu obyczajowego „Skam”, wyprodukowanego przez kanał telewizyjny NRK, był dla wielu obserwatorów zaskoczeniem. Jak to się stało, że na pozór prosta historia grupki norweskich nastolatków wywołuje tak wielkie emocje zarówno u młodszych, jak i starszych odbiorców? Nie jest to kwestia przypadku. Twórcy niezwykle starannie dopracowali każdy punkt swego przedsięwzięcia. media
0 2 0 0 0 6.07.2016 Joanna Chłopek, Jakub MüllerRabat niezgody, czyli amerykańscy reklamodawcy vs. domy medioweRaport zamówiony przez stowarzyszenie amerykańskich reklamodawców wywołał kłótnie z tamtejszymi domami mediowymi. Pojawiają się zarzuty o jednostronność i szkodzenie całej branży usług marketingowych. Chodzi o rabaty, jakie media wypłacają domom mediowym. Problem ten istnieje także na polskim rynku. marketing internetowy media
5 2 0 0 0 7.01.2016 Jakub MüllerNetflix zadebiutował po sylwestrze – na razie bez fajerwerkówNetflix przestał zapowiadać, że wejdzie do Polski, ale faktycznie to zrobił. Na razie w sposób mało spektakularny. Za to na innych rynkach firma pokazała niedawno kilka ciekawych marketingowych pomysłów. media