Wirus marketingu w SieciWirus marketingu w SieciWirus marketingu w SieciWirus marketingu w Sieci

Wirus marketingu w Sieci

Wirus marketingu w Sieci
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Marketing wirusowy, pogłoski wędrujące z ust do ust. Właściwie dlaczego to jest skuteczne? Jakie warunki muszą być spełnione, aby ten rodzaj komunikacji marketingowej był skuteczny?

Marketing wirusowy to nie tylko rozsyłanie informacji czy żartów w Internecie. To wszelkie działania zakładające wykorzystanie istniejących zależności międzyludzkich do zapoznawania z produktem, zwiększania świadomości marki. Istotnym efektem tego typu działań jest ich wykładniczy charakter oraz względnie niskie koszty.

Marketing wirusowy jako technika partyzancka o tyle też może być skuteczny, o ile osoby wystawione na jego działanie nie w pełni zdają sobie z tego sprawę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się