Marketing wirusowy, pogłoski wędrujące z ust do ust. Właściwie dlaczego to jest skuteczne? Jakie warunki muszą być spełnione, aby ten rodzaj komunikacji marketingowej był skuteczny?
Marketing wirusowy to nie tylko rozsyłanie informacji czy żartów w Internecie. To wszelkie działania zakładające wykorzystanie istniejących zależności międzyludzkich do zapoznawania z produktem, zwiększania świadomości marki. Istotnym efektem tego typu działań jest ich wykładniczy charakter oraz względnie niskie koszty.
Marketing wirusowy jako technika partyzancka o tyle też może być skuteczny, o ile osoby wystawione na jego działanie nie w pełni zdają sobie z tego sprawę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.