Marketing wirusowy święci kolejne triumfy. W spocie amerykańskiej firmy zajmującej się akcesoriami i telefonami komórkowymi Varsity Cellular jest to co nas zawsze „bierze” i co zazwyczaj sprzedaje: seks. Zobaczcie sami, jak zabawia się para młodych ludzi i jak wykorzystuje komórki.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Widzimy na przemian twarze młodego mężczyzny i młodej kobiety. Oboje trzymają telefony komórkowe przy uchu i rozmawiają ze sobą. Dialog odbywa się po angielsku. Chłopak mówi na początku, że „robi to po raz pierwszy”. Dziewczyna zaczyna „świntuszyć” – opowiada do słuchawki co czuje i widzi. Jej rozmówca przeważnie milczy z dość głupią miną i wyraźnie nie wie co mówić.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.