Era m-seksuEra m-seksuEra m-seksuEra m-seksu

Era m-seksu

Era m-seksu
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Marketing wirusowy święci kolejne triumfy. W spocie amerykańskiej firmy zajmującej się akcesoriami i telefonami komórkowymi Varsity Cellular jest to co nas zawsze „bierze” i co zazwyczaj sprzedaje: seks. Zobaczcie sami, jak zabawia się para młodych ludzi i jak wykorzystuje komórki.

Widzimy na przemian twarze młodego mężczyzny i młodej kobiety. Oboje trzymają telefony komórkowe przy uchu i rozmawiają ze sobą. Dialog odbywa się po angielsku. Chłopak mówi na początku, że „robi to po raz pierwszy”. Dziewczyna zaczyna „świntuszyć” – opowiada do słuchawki co czuje i widzi. Jej rozmówca przeważnie milczy z dość głupią miną i wyraźnie nie wie co mówić.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja