Tylko przez znajomychTylko przez znajomychTylko przez znajomychTylko przez znajomych

Tylko przez znajomych

Tylko przez znajomych
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Co można robić w samochodzie? A za samochodem? Spot w sposób mało dwuznaczny daje to do zrozumienia. Gdy spytałam koleżankę o opinię, od razu orzekła: wulgarne! Spot ten jednak objechał kawał świata i jest (niestety) typowym przykładem marketingu wirusowego. Czego nie da się zamieścić w normalnych mediach, Internet przełknie.

Od samego początku Internet był miejscem wymiany treści erotycznych, więc naturalną koleją rzeczy, wykorzystując dotychczasowe przyzwyczajenia, marketerzy dostrzegli w nim znakomite medium bardziej kontrowersyjnych treści. Pęd do zabawy użytkowników sieci, jak również nieformalny charakter przekazu pozwalają dotrzeć kampaniom wirusowym o wiele dalej, niż jakikolwiek przekaz podawany tradycyjną drogą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja