MegamyjniaMegamyjniaMegamyjniaMegamyjnia

Megamyjnia

Megamyjnia
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Zdarzają się cudowne myjnie samochodowe. Stary model samochodu można w nich wymienić na nowy. Warto też wybrać się tam ze swoją lepszą połową. Cuda mogą przydarzać się przecież wielokrotnie. Przekonuje nas o tym nowa kampania wirusowa Mazdy.

Agencja DMC z Wielkiej Brytanii, ta sama, która wyprodukowała wirusową reklamę dla Virgin Mobile (zob. Diabeł wstępuje w bezczynne kciuki), już od dłuższego czasu obsługuje markę Mazda.

Co więcej, Mazda nie prowadzi zasadniczo kampanii w tradycyjnych mediach, stawiając na wizerunek przekazywany metodami wirusowymi. I robi to z powodzeniem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja