Seks czy sport, oto jest pytanieSeks czy sport, oto jest pytanieSeks czy sport, oto jest pytanieSeks czy sport, oto jest pytanie

Seks czy sport, oto jest pytanie

Seks czy sport, oto jest pytanie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Co można robić w łóżku, jeśli do towarzystwa mamy atrakcyjną kobietę, do piwa niedaleko i jesteśmy w dobrym nastroju? No co? Jasne! Najlepiej w takiej chwili obejrzeć transmisję sportową! Nowa reklama wirusowa piwa Foster nie pozostawia złudzeń co do natury mężczyzny.

Pisaliśmy ostatnio o wirusowej kampanii Forda (zob. J.Szlak, Wirus poza kontrolą, "MpK-A", nr 62, 29.04.2004), która „wyciekła” poza agencję i rozprzestrzeniła się w niekontrolowany sposób po świecie. Tym razem znaleźliśmy inną reklamę, operującą zaskoczeniem, jednak bardziej zabawną niż szokującą.

Kampanie wirusowe są coraz skuteczniejsze, no i ciężar dystrybucji materiału reklamowego przerzucany jest na potencjalnych klientów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja