Atrakcyjne książeczki - Marketing przy Kawie
Atrakcyjne książeczkiAtrakcyjne książeczkiAtrakcyjne książeczkiAtrakcyjne książeczki

Atrakcyjne książeczki

Atrakcyjne książeczki
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Mężczyźni czytają mniej od kobiet. Aby trend ów zmienić, wydawnictwo Penguin postanowiło dodawać do książek tysiąc funtów. Pieniądze mają rozdawać urodziwe hostessy. Jaki jest haczyk w tej promocji?

Otóż trzeba wiedzieć, która książka jest aktualnie w promocji i nosić ją stale przy sobie. Trzeba też liczyć na łut szczęścia, iż napotka się na swej drodze hostessę Penguina, która zapyta o książkę. To tyle – okazanie książki jest podstawą do otrzymania pieniędzy.

Co miesiąc inna książka jest przedmiotem promocji, co miesiąc Good Booking Girls chodzą po ulicach i poszukują mężczyzn powyżej szesnastego roku życia, zatopionych w lekturze książek ze specjalną nalepką.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja