0 1 0 0 0 27.03.2003 Wojciech KaczmarekNa sprzedaż: akcje filmowane policyjną kamerąWypadki samochodowe czy nalot na kryjówkę gangsterów? Nie ma sprawy, Metropolitalna Policja Londyńska dysponuje wieloma materiałami wideo na sprzedaż: seriale telewizyjne czy filmy mogą dzięki nim zyskać na autentyczności. marketing partyzancki
0 1 0 0 0 24.07.2003 Elżbieta BromskaTylko dla dorosłych: Upij się Freaky IceNocne życie już nigdy nie będzie takie samo jak dawniej. Można zapomnieć o sycącym piwie. We współczesnym nocnym życiu dodajemy sobie jurności napojami viagra-pops, a upijamy się lodami. marketing partyzancki
0 1 0 0 0 14.08.2003 Casper HaringWspólne szaleństwoKilkaset osób gromadzi się pod Pałacem Kultury w Warszawie. Punkt 13.00 zaczynają na całe gardło wrzeszczeć w stronę budynku: „Jesteś wstrętny!”. Wznoszą również okrzyki w stylu indiańskiego „auauauauauauaua!!!”. Dokładnie o 13.05 wszyscy znikają. To był flash mob (z ang. flash = błysk, mob = motłoch, zgromadzenie), nowa światowa moda na zbieranie zakręconych ludzi w jednym miejscu. Co z tego wynika dla nas marketerów? marketing partyzancki
0 1 0 0 1 16.12.2003 Jacek SzlakZaskakujące pomysły marketingowych partyzantówCechą szczególną marketingu partyzanckiego są działania, które wymagają niewielkich nakładów finansowych, natomiast osiągają duży marketingowy odzew. Tym razem zajmiemy się promocjami, w których mniej liczy się ich ukryty charakter, bardziej zaś zaskoczenie. felieton marketing partyzancki
0 1 0 0 1 9.03.2004 Jacek SzlakPartyzantka i szum – „Pasja” Mela GibsonaFilm tego reżysera budzi wiele emocji. Produkt głębokiej potrzeby wewnętrznej stał się sukcesem komercyjnym. Nie było to jednak rezultatem wyłącznie żarliwości wiary, lecz również żarliwości wykorzystania technik marketingu partyzanckiego i odpowiedniego szumu w mediach, podsycającego zainteresowanie filmem. Szczegóły w artykule. marketing partyzancki
0 1 0 0 1 29.04.2004 Jacek SzlakMarsz oportunistówZnów dała o sobie znać Radykalna Inicjatywa Frugo. Zamiast opowiadać się za lub przeciw globalizmowi, można przecież napić się Frugo. Po długiej ciszy firma znalazła wreszcie godnego siebie przeciwnika oraz doskonały moment promocji – marsze w wyludnionym mieście, w centrum zabitym deskami na pewno zostaną zauważone przez media. marketing partyzancki