Reklama na bieliźnie bije na głowę spot TVReklama na bieliźnie bije na głowę spot TVReklama na bieliźnie bije na głowę spot TVReklama na bieliźnie bije na głowę spot TV

Reklama na bieliźnie bije na głowę spot TV

Reklama na bieliźnie bije na głowę spot TV
Anna Curzytko

Anna Curzytko

-

, Marketing przy Kawie

Anna Curzytko

Anna Curzytko

Marketing przy Kawie

„Chodzące reklamy” w polskim wydaniu? Dobrze znany widok: wymęczony człowiek snuje się po ulicy jako ruchomy słup ogłoszeniowy z planszami przypiętymi na brzuchu i plecach. W Nowym Jorku wpadli na lepszy pomysł. Reklama na majteczkach hostess i slipkach modeli przechadzających się po ulicach. Zaskoczenie, szok, oburzenie! A jednak promocja przyniosła większe zainteresowanie publiki niż tradycyjna reklama w telewizji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja