Reklama BMW na życzenieReklama BMW na życzenieReklama BMW na życzenieReklama BMW na życzenie

Reklama BMW na życzenie

Reklama BMW na życzenie
Piotr Nowaczyk

Piotr Nowaczyk

-

Piotr Nowaczyk

Piotr Nowaczyk

Marketerzy BMW nie odchodzą od sedna wizerunku firmy - dobrze zaprojektowanych i wykonanych samochodów, wyposażonych w dobry silnik i dających radość z jazdy. Aby wzmocnić tę informację, agencja Fallon Worldwide obsługująca BMW przygotowała kolejną serię krótkich filmów przeznaczonych na firmową stronę internetową.

Te ośmiominutowe historie mają przekazać widzom przynajmniej część uczuć, jakich prawdopodobnie doznać można za kierownicą BMW. Nowe trzy odcinki serii „The Hire” pojawiły się 7 listopada 2002 r. na stronie bmwfilms.com. Według danych przedstawianych przez firmę przyciągnęły one ponad 7 milionów widzów. Angielski aktor Clive Owens powraca jako Kierowca w filmach, których gwiazdą jest nowy Z4 Roadster.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja