Marketerzy BMW nie odchodzą od sedna wizerunku firmy - dobrze zaprojektowanych i wykonanych samochodów, wyposażonych w dobry silnik i dających radość z jazdy. Aby wzmocnić tę informację, agencja Fallon Worldwide obsługująca BMW przygotowała kolejną serię krótkich filmów przeznaczonych na firmową stronę internetową.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Te ośmiominutowe historie mają przekazać widzom przynajmniej część uczuć, jakich prawdopodobnie doznać można za kierownicą BMW. Nowe trzy odcinki serii „The Hire” pojawiły się 7 listopada 2002 r. na stronie bmwfilms.com. Według danych przedstawianych przez firmę przyciągnęły one ponad 7 milionów widzów. Angielski aktor Clive Owens powraca jako Kierowca w filmach, których gwiazdą jest nowy Z4 Roadster.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.