Dialog z przerwami na łączachDialog z przerwami na łączachDialog z przerwami na łączachDialog z przerwami na łączach

Dialog z przerwami na łączach

Dialog z przerwami na łączach
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

"W przypadku nieotrzymania od Państwa odpowiedzi, będziemy uważać, że chcą Państwo nadal otrzymywać od nas informacje i powiadomienia o naszych promocjach". Takimi i podobnymi anonsami zostały zapchane skrzynki wielu firm tuż po wprowadzeniu nowej ustawy.

Kilkanaście dni po wprowadzeniu w życie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną można już podsumować pierwsze wrażenia. Wbrew postawie wyczekiwania przyjętej przez część firm zajmujących się komunikacją internetową, można było zauważyć wzmożony napływ ofert handlowych. Choć w ustawie wyraźnie jest mowa o tym, że zgoda nie może być domniemana, niewiele firm mogło sobie pozwolić na utratę danych zdobywanych bądź co bądź od pewnego czasu z jakimś tam wysiłkiem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja