"W przypadku nieotrzymania od Państwa odpowiedzi, będziemy uważać, że chcą Państwo nadal otrzymywać od nas informacje i powiadomienia o naszych promocjach". Takimi i podobnymi anonsami zostały zapchane skrzynki wielu firm tuż po wprowadzeniu nowej ustawy.Kilkanaście dni po wprowadzeniu w życie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną można już podsumować pierwsze wrażenia. Wbrew postawie wyczekiwania przyjętej przez część firm zajmujących się komunikacją internetową, można było zauważyć wzmożony napływ ofert handlowych. Choć w ustawie wyraźnie jest mowa o tym, że zgoda nie może być domniemana, niewiele firm mogło sobie pozwolić na utratę danych zdobywanych bądź co bądź od pewnego czasu z jakimś tam wysiłkiem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.