9 12 0 0 1 15.04.2019 Anna Deręgowska-WatzaGame of Brands. Jak marki nawiązują do kolejnych sezonów „Gry o tron”Już dziś, 15 kwietnia 2019 roku, rozpoczyna się kolejny, ósmy sezon „Gry o tron” – jednego z najgorętszych seriali naszych czasów. Rozpala on wyobraźnię nie tylko zwykłych fanów, ale także – co oczywiste – marketerów. Buzujący trend Siedmiu Królestw sprawia, że możemy oglądać mniej lub bardziej udane kreacje nawiązujące do serialu i poszczególnych postaci. Wiadomo, że wiele marek lubi wpisywać się w określone dyskusje i szuka możliwości zaistnienia w nich. marketing społecznościowy marketing wirusowy real-time marketing
0 6 0 0 1 15.10.2018 Mateusz LubczańskiSpotify i Netflix to nie muzyka i seriale. To najlepsze zbiory danych o konsumentachSpotify otrzymuje 600 GB informacji o słuchaczach dziennie. Netflix nieustannie obserwuje zachowania ponad 100 mln użytkowników. Nieświadomie tworzymy strategie rozwoju, kampanie i nowe marki, nawet gdy nic nie streamujemy. analityka internetowa marketing internetowy marketing społecznościowy
0 1 0 0 0 8.10.2018 Jakub MüllerGoogle skończył 20 lat. Jak pozornie lekkomyślne decyzje zbudowały jego reklamową potęgęDorosło całe pokolenie, które nie pamięta świata bez Google. Faksy, książki telefoniczne, yellow pages z adresami firm, mapy – wszystko to zastąpiła firma, która wyrosła z wyszukiwarki. Przez 20 lat zmieniła też rynek reklamy, ale robiła to na tyle stopniowo, że trudno było zauważyć jej rosnącą potęgę. marketing internetowy marketing mobilny marketing społecznościowy zarządzanie marką
9 1 0 0 0 28.11.2017 Robert TarnowskiStorytelling w kampaniach wideo w Polsce. Przegląd przykładów„Chcielibyśmy zastosować ten popularny storytelling w naszej najnowszej kampanii wideo. Przygotujecie jakąś rekomendację na jutro?” – takie zadanie klienci coraz częściej zlecają agencjom reklamowym, PR czy contentowym. I choć dużo mówi się o strukturze opowieści czy archetypach, w praktyce o dobry efekt nie tak łatwo. Stworzenie ciekawej i odpowiednio oddziałującej historii wymaga czasu, wiedzy oraz inspiracji. content marketing kampanie reklamowe marketing społecznościowy
0 7 0 0 0 19.06.2018 Mateusz LubczańskiStawiaj na mniejszych. Celebryta to influencerski kolos na glinianych nogachSelena Gomez na Instagramie z torebką twojej produkcji? Kendall Jenner korzystająca z wytwarzanych przez ciebie kosmetyków? Brzmi wspaniale, ale taki alians może być pozbawiony sensu. Lepszą inwestycją są mikro- i makroinfluencerzy. badania marketingowe influencer marketing marketing społecznościowy
0 1 0 0 5 9.08.2018 Łukasz KubaszczykNajwyższy czas odlubić polubienia. Co mierzyć w mediach społecznościowych?Planowane działania w social media powinny mieć realne przełożenie na efekt biznesowy – zgodzi się z tym każdy reklamodawca. A jednak briefy bywają często zbyt ogólnikowe. Tymczasem w długofalowej komunikacji problemy zaczynają się właśnie przy kwestiach praktycznych. Jak sobie z tym poradzić? marketing internetowy marketing społecznościowy