Dżinsy na ropę - Marketing przy Kawie
Dżinsy na ropęDżinsy na ropęDżinsy na ropęDżinsy na ropę

Dżinsy na ropę

Dżinsy na ropę
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Trzydzieści procent klientów tej firmy jest gotowych do uprawiania seksu w najwyższym stopniu; 33% ściąga majtki w toalecie tylko do kolan. Z takimi informacjami o użytkownikach swoich ubrań powraca na rynek reklamy po trzyletniej przerwie znany producent dżinsów – firma Diesel. Kampania reklamowa parodiuje profesjonalne analizy rynkowe przygotowywane rutynowo przez marketingowców. Wykresy i diagramy zdradzają różnorakie dziwaczne i intymne informacje o grupie docelowej Diesla.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja