Istnieje wiele reklam fałszywych (tak zwanych prześmiewczych), mknących wokół świata z prędkością, z jaką internetowi nałogowcy przesyłają je pomiędzy sobą. Internet stwarza nowy podziemny fenomen – parodie reklam: dynamiczny trend z głębokimi implikacjami dla przemysłu reklamowego.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Podczas gdy reklamodawcy od dawna stosują humor jako środek przyciągania uwagi klientów, obecnie to twórczy konsumenci posługują się humorem do strojenia sobie żartów z reklamodawców i nagłaśnianych przez nich marek, a zwykle także do tworzenia własnej wypowiedzi. Funkcjonuje wiele nazw tego fenomenu, jak parodie reklam, wyśmiewanie marek, reklama parodii lub marketing prześmiewczy, wszystkie jednak opierają się na wykorzystywaniu marki jako faktycznego źródła humoru.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.