Reklama prześmiewczaReklama prześmiewczaReklama prześmiewczaReklama prześmiewcza

Reklama prześmiewcza

Reklama prześmiewcza
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Istnieje wiele reklam fałszywych (tak zwanych prześmiewczych), mknących wokół świata z prędkością, z jaką internetowi nałogowcy przesyłają je pomiędzy sobą. Internet stwarza nowy podziemny fenomen – parodie reklam: dynamiczny trend z głębokimi implikacjami dla przemysłu reklamowego.

Podczas gdy reklamodawcy od dawna stosują humor jako środek przyciągania uwagi klientów, obecnie to twórczy konsumenci posługują się humorem do strojenia sobie żartów z reklamodawców i nagłaśnianych przez nich marek, a zwykle także do tworzenia własnej wypowiedzi. Funkcjonuje wiele nazw tego fenomenu, jak parodie reklam, wyśmiewanie marek, reklama parodii lub marketing prześmiewczy, wszystkie jednak opierają się na wykorzystywaniu marki jako faktycznego źródła humoru.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja