0 1 0 0 0 17.12.2002 Jacek SzlakAle po co baloniki?Tego lata nad polskim morzem można było spotkać urocze dziewczyny rozdające kupony na piwo (bezpłatne). Rozdawały je przede wszystkim innym dziewczynom i kobietom. W wybranych stoiskach można było odebrać plastikowy kufelek piwa oraz koszulkę, książkę lub balon. experiential marketing
0 1 0 0 0 28.01.2003 Hubert ZientekPolska – tabula rasa fonograficzno-filmowa?Okładkę najnowszego Tele Tygodnia zdobi zdjęcie Catherine Deneuve, a filmowych wywiadów chętnie udziela Geraldine Chaplin. Pomimo zastoju ekonomicznego wielu z nas chodzi do kina i poświęca cenny czas na słuchanie muzyki. experiential marketing
0 1 0 0 0 17.04.2003 Hubert ZientekObnaż się przed ogórkiemCzy można rozebrać się przed kabaczkiem, ogórkiem czy pomidorami? Okazuje się, że tak, i to w zupełnie zamierzony sposób. Pewien amerykański fotograf od jakiegoś już czasu realizuje projekt "Konsument", w którym wykorzystuje nagość do promowania określonych produktów. Ostatnio wybrał stoiska warzywne w supermarketach, przy których rozstawił kilku nudystów. experiential marketing
0 1 0 0 0 3.07.2003 Hubert ZientekPotteromaniacy mile widziani!- Ile jeszcze będzie części Harry'ego Pottera i kiedy pisarka Joan Rowling powie wreszcie "dość"? - zastanawia się wielu zarówno zwolenników przygód młodego czarodzieja, jak i osób krytykujących tę superpowieść fantasy wszech czasów. Dla marketerów jednak sprawą najważniejszą pozostaje pytanie, jak należy promować kolejny tom, aby nie stał się tym ostatnim. experiential marketing
0 1 0 0 2 10.07.2003 Paweł Ciemniewski30 sekund w ReservedZaczął się lipiec, rozpoczęły się więc pierwsze letnie wyprzedaże. Ale obniżki cen w markowych sklepach z ubraniami to nie jedyny sposób promocji. Znane na polskim rynku firmy próbują przyciągnąć uwagę klientów coraz to nowymi pomysłami. experiential marketing
0 1 0 0 0 12.08.2003 Casper HaringNie tylko o seksieRumuński taksówkarz puszcza swym klientom w taksówce filmy porno, a niemiecka stacja paliw zatrudnia hostessy w stroju topless w celu wyróżnienia się spośród sobie podobnych. Te składniki zostały wykorzystane w celu wyjaśnienia koncepcji Experiential Marketingu w poważny, ale łatwy do zrozumienia sposób. experiential marketing