Nieodparty dla kobiet - Marketing przy Kawie
Nieodparty dla kobietNieodparty dla kobietNieodparty dla kobietNieodparty dla kobiet

Nieodparty dla kobiet

Nieodparty dla kobiet
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Dezodorant, który sprawi, że mężczyzna stanie się nieodparcie atrakcyjny dla kobiet? Szampon, który zmyje kaca? Każdy wie, że to bezsens. Jednak tzw. „efekt AXE” faktycznie doskonale się sprawdza, przynajmniej z perspektywy marketingowej. Studium przypadku o technikach experiential marketingu największej na świecie marki męskich kosmetyków: AXE.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja