Doświadczenie toaletoweDoświadczenie toaletoweDoświadczenie toaletoweDoświadczenie toaletowe

Doświadczenie toaletowe

Doświadczenie toaletowe
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Experiential marketing ukazany na prostych przykładach z codziennego życia. W poniższym artykule seria przykładów na to, jak skutecznie i wydajnie stosować techniki experiential marketing, aby służyły promocji produktów i usług.

W poprzednim tygodniu pisałem o specyficznym pomyśle rumuńskiego taksówkarza raczącego swoich pasażerów pornograficznymi filmami oraz o niemieckiej stacji benzynowej zatrudniającej pracownice w stroju topless (zob. Nie tylko o seksie, „MpK-T”, nr 14, 12.08.2003). To przykłady doskonale ukazujące sytuację, w której dodanie czegoś do „surowego” produktu sprawia, iż jego „konsumpcja” staje się wyjątkowym doświadczeniem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja