Jest seks i jest DurexJest seks i jest DurexJest seks i jest DurexJest seks i jest Durex

Jest seks i jest Durex

Jest seks i jest Durex
Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

-

Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

Artykuł objaśnia zastosowanie marketingu doświadczeniowego poprzez studium przypadku związanego z firmą Durex, producentem prezerwatyw.

Nie wystarczy obecnie, aby produkt był funkcjonalny – konkurencja zwykle może dostarczyć coś równie funkcjonalnego. Chcąc uniknąć konkurowania jedynie w obszarze cen, trzeba dodać do produktu coś, co będzie wyróżniać go spośród innych. Tym „czymś” może być nawet coś nienamacalnego: jakieś określone uczucie lub historia (jakaś opowieść).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja