Zwycięzcy konkursu PIAP „Odmrażamy upominki reklamowe”
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
8.10.2020

Zwycięzcy konkursu PIAP „Odmrażamy upominki reklamowe”

Polska Izba Artykułów Promocyjnych w sierpniu ogłosiła konkurs „Odmrażamy upominki reklamowe” na najlepszą kampanię upominków oraz Izby. Adresowany był do członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych oraz szeroko pojętej reklamy. PIAP chce dać impuls do pobudzenia reklamowego branży po okresie zamrożenia spowodowanego pandemią.

Koncepcja wyłoniona w konkursie wykreuje kampanię inspirującą marketingowców do wykorzystania upominków reklamowych w aktywnościach promocyjnych. Zwycięzcy konkursu PIAP zostali wyłonieni przez jury w składzie: członkowie zarządu Izby (prezes, dwóch wiceprezesów, pięcioro członków zarządu) oraz dwóch ekspertów niezależnych (Maciej Tesławski oraz Karol Kieżel). Oto laureaci:

  • I miejsce: The Range Radosław Kuleszewicz
  • II miejsce: Ideo Force
  • III miejsce: Texet Poland

Zwycięska koncepcja będzie realizowana w kampanii PIAP na przełomie 2020/2021 r.

  • 1
Znani są już zwycięzcy konkursu PIAP

Znani są już zwycięzcy konkursu PIAP

 

8 października 2020