PIAP ogłasza konkurs na kampanię upominków reklamowych
  • 0
  • 1
3.08.2020

PIAP ogłasza konkurs na kampanię upominków reklamowych

Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizuje konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych oraz szeroko pojętej reklamy.

Konkurs na kampanię upominków reklamowych ma dać impuls do pobudzenia reklamowego branży po okresie zamrożenia spowodowanego pandemią. Wykreuje kampanię inspirującą marketingowców do wykorzystania upominków w aktywnościach promocyjnych. Zaplanowany jest jako jednoetapowy, a jego rozstrzygnięcie nastąpi 28 sierpnia.

Chcemy przypomnieć marketingowcom, jaka siła drzemie w upominkach reklamowych, które odpowiednio precyzyjnie dobrane stanowią skuteczną linię promocji. Zwłaszcza w czasach pandemii, kiedy ograniczona jest możliwość bezpośrednich spotkań, upominki, jak żadne inne narzędzia marketingu, potrafią pielęgnować osobiste relacje z klientami. Zapraszamy wszystkie kreatywne umysły, które razem z nami chcą odmrozić w tym roku branżę upominków reklamowych – mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor biura zarządu PIAP.

Przedmiotem konkursu jest opracowanie koncepcji kampanii reklamowej promującej upominki jako element działań marketingowych firm. Organizator oczekuje od autorów ciekawych i niesztampowych pomysłów. Koszty przeprowadzenia kampanii reklamowej według autorskiej koncepcji muszą zostać wyliczone i sprawdzone przez uczestników konkursu, aby zmieścić się w przedziale od 15 do 20 tys. zł netto.

Nagrodą w konkursie za zajęcie pierwszego miejsca jest kwota 3 tys. zł netto. Drugie miejsce premiowane będzie reklamą w „Gazecie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych” w module na całą stronę oraz bannerem reklamowym na stronie www.piap-org.pl przez okres roku. Wartość tych nagród to 2150 zł netto. Nagrodą za zajęcie trzeciego miejsca będzie reklama w „Gazecie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych” w module o rozmiarach 5 x 3. Wartość tej nagrody to 1050 zł netto.

W skład jury wchodzą członkowie zarządu PIAP (prezes, dwóch wiceprezesów, pięciu członków zarządu) oraz dwóch ekspertów niezależnych. Będą to Maciej Tesławski oraz Karol Kieżel.

Prace konkursowe można składać w terminie od 3 do 21 sierpnia na adres e-mailowy: biuro@piap-org.pl. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej Izby. Organizator zamierza zrealizować najlepszą koncepcję kampanii promocyjnej jeszcze w 2020 r.

  • 1
Konkurs na kampanię upominków reklamowych

PIAP ogłasza konkurs

3 sierpnia 2020

31 lipca 2020