0 1 8.10.2020Modele plus size promują kolekcję bielizny Rihannykampanie reklamowe trendy zarządzanie marką TweetRihanna zaprezentowała kolekcję bielizny Savage X Fenty. Prezentują ją męscy modele plus size.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53170 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 8.10.2020Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2020Spośród rekordowej liczby 394 zgłoszeń w XVIII edycji Złotych Spinaczy jury wybrało 93, które zostały zakwalifikowane do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały: Grupa Komunikacja Plus (11 nominacji), OLX (6) oraz 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5).
0 1 0 0 0 8.10.2020Narzędzie łączące emisję digital audio z reklamą digital displaySieć AudioAds będąca częścią MoviAds wystartowała z kampaniami remarketingowymi łączącymi placementy audio emitowane na największych radiowych platformach internetowych oraz reklamę digital display. Pierwsza tego typu kampania została przygotowana na zlecenie firmy Polsat Media i dotyczyła nowej oferty sieci GSM.
0 1 0 0 0 7.10.202015 października druga edycja LinkedIn Local VirtualTrwa rejestracja na drugą edycję LinkedInLocal Virtual – wydarzenia, podczas którego 17 czołowych ekspertów i ekspertek podzieli się najlepszymi praktykami z dziedzin marketingu, sprzedaży i biznesu.
0 1 0 0 0 7.10.2020Scott Galloway: CMO powinni stać się chief intelligence officeramiScott Galloway, profesor Stern School of Business na Uniwersytecie Nowojorskim i przedsiębiorca zachęca szefów marketingu, by przekształcali się w chief intelligence officerów. Przekonuje też do przestawienia marek na model subskrypcyjny i korzystania z „handlu algorytmicznego”, jeśli firmy chcą się rozwijać.