Znamy zwycięzców Genius Universitatis 2022 – jubileuszowej edycji konkursu
  • 10
  • 15
26.04.2022

Znamy zwycięzców Genius Universitatis 2022 – jubileuszowej edycji konkursu

Już po raz dziesiąty wyłonieni zostali najlepsi specjaliści marketingu i promocji reprezentujący świat akademicki. To właśnie dzięki ich kreatywności i zaangażowaniu uczelnie skutecznie rekrutowały studentów na rok akademicki 2021/2022 mimo niesprzyjających okoliczności (pandemia, organizacja wydarzeń wyłącznie online, duża konkurencyjność itp.). Tegorocznym zagłębiem najbardziej nietuzinkowych pomysłów okazał się Wrocław.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.04.2022

Inflacja wpływa na plany wakacyjne Polaków – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

59% Polaków jest zdania, że wyjazdy wakacyjne są w tym roku droższe niż w ubiegłym, przy czym 31% uważa, że ceny są zdecydowanie wyższe. W porównaniu z ubiegłym rokiem teraz dwa razy więcej Polaków zamierza odpoczywać za granicą. Niemal co czwarty Polak nie planuje żadnego wyjazdu wakacyjnego, a co piąty nie podjął jeszcze żadnej decyzji. 66% badanych przyznaje, że na ich decyzje o wakacjach duży wpływ ma inflacja oraz wzrost cen – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.