Jesteś tym, co wiesz. Niecodzienna reklama uczelniJesteś tym, co wiesz. Niecodzienna reklama uczelniJesteś tym, co wiesz. Niecodzienna reklama uczelniJesteś tym, co wiesz. Niecodzienna reklama uczelni
Wiedza pozwala rozumieć więcej (plakat Sapir Academic College)

Jesteś tym, co wiesz. Niecodzienna reklama uczelni

Jesteś tym, co wiesz. Niecodzienna reklama uczelni
Michał Tomal

Michał Tomal

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Michał Tomal

Michał Tomal

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Postać w stroju z kawałków mięsa to dla ciebie tylko Lady Gaga? Inne ciekawe skojarzenia z tym motywem też są możliwe – pomożemy ci je dostrzec. Tak można zinterpretować nieco zaczepny komunikat izraelskiej uczelni, która zaprasza m.in. na kursy z zakresu kultury i sztuki.

Trzy nazwiska i jeden pseudonim artystyczny. Dla niektórych przynajmniej dwa mogą brzmieć obco. Mamy tu dwie współczesne wokalistki – obie porywają tłumy, obie tworzą rozmaite kody komunikacyjne, obie doczekały się szerokiej palety symboli i atrybutów w kulturze popularnej. Mamy również dwóch mężczyzn z „zamierzchłych czasów” – francuskiego oficera artylerii oraz całkiem niezłego pisarza.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja