Zenith: tegoroczne tempo wzrostu polskiego rynku reklamowego będzie zbliżone do dynamiki PKB
  • 0
  • 1
8.07.2019

Zenith: tegoroczne tempo wzrostu polskiego rynku reklamowego będzie zbliżone do dynamiki PKB

Agencja mediowa Zenith obniżyła swoją prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 r. z 5,3% na 3,9%. Wartość rynku wyniesie 7,908 mld zł netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,6%. Ich suma zamknie się w kwocie 639 mld dol.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 lipca 2019