Pilsweizer promuje piwo Pilsvar Marcowe na outdoorze
  • 0
  • 4
8.07.2019

Pilsweizer promuje piwo Pilsvar Marcowe na outdoorze

Browar Pilsweizer rozpoczął wizerunkową kampanię OOH, która obejmie nośniki citylight w największych polskich miastach. Jednym z głównych promowanych produktów jest nowość: piwo Pilsvar Marcowe.

Browar Pilsweizer to browar regionalny, dlatego naszym najbardziej naturalnym odbiorcą są mieszkańcy południa Polski. Od lat jednak staramy się objąć dystrybucją cały kraj i krok po kroku to robimy. Dlatego uznaliśmy, że nadszedł już czas, by budować świadomość i wizerunek naszej marki Pilsvar także w innych regionach kraju. Stąd pomysł na wakacyjną kampanię outdoorową – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i prezes zarządu Browaru Pilsweizer.

Kampania nawiązuje do geograficznego położenia browaru oraz do jego tradycji sięgających początków XIX w. Hasło działań brzmi: „Prawdziwe piwo z Grybowa. Perła Beskidu Sądeckiego. Tradycyjnie od 1804 r.”.

Akcja potrwa do końca sierpnia. Obejmuje kilkadziesiąt nośników citylight, znajdujących się na peronach dworców PKP i PKS w sześciu największych miastach kraju (Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Gdańsk).

Pilsweizer realizuje kampanię we współpracy z agencją Synergic.

  • 4

8 lipca 2019

5 lipca 2019