Na czym polega zakup powierzchni reklamowej online w modelu programmatic?Na czym polega zakup powierzchni reklamowej online w modelu programmatic?Na czym polega zakup powierzchni reklamowej online w modelu programmatic?Na czym polega zakup powierzchni reklamowej online w modelu programmatic?
Programmatic nie jest taki trudny (fot. Pixabay)

Na czym polega zakup powierzchni reklamowej online w modelu programmatic?

Na czym polega zakup powierzchni reklamowej online w modelu programmatic?
Małgorzata Kmieciak

Małgorzata Kmieciak

-

country manager CEE, Smart Adserver

Małgorzata Kmieciak

Małgorzata Kmieciak

country manager CEE
Smart Adserver

Ma ponad dziesięcioletnią praktykę w sprzedaży i doradztwie w zakresie technologii i rozwiązań reklamowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w takich firmach jak Adform oraz Google, gdzie pełniła funkcję sales managera. Ze Smartem związana od lutego 2018 r. W firmie odpowiada za planowanie, rozwój i wdrażanie strategii sprzedażowej w regionie CEE oraz zarządzanie warszawskim oddziałem spółki.

Na pierwszy rzut oka programmatic buying wydaje się skomplikowanym i niejasnym procesem. Może to zniechęcać część wydawców do tego sposobu monetyzowania swoich powierzchni reklamowych. W rzeczywistości jednak zakup programatyczny to spójny ciąg przyczynowo-skutkowy, którego zrozumienie pozwoli zwiększyć przychód z reklam. Ponadto niedawne zmiany czynią ten proces jeszcze przejrzystszym zarówno dla sprzedających, jak i kupujących.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się