Photoshop trafi na śmietnik? - Marketing przy Kawie
Photoshop trafi na śmietnik?Photoshop trafi na śmietnik?Photoshop trafi na śmietnik?Photoshop trafi na śmietnik?
Kto zdobywa się na szczerość – wygrywa

Photoshop trafi na śmietnik?

Photoshop trafi na śmietnik?
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

W ciągu ostatnich lat niektórzy koneserzy kalendarza marki Pirelli mogli czuć się nieco rozczarowani. Nie ma modelek w śmiałym negliżu, o wizerunkach nieziemsko wygładzonych w procesie graficznej obróbki? No właśnie – nie ma, bo ekskluzywne wydawnictwo marki doskonale nadąża za światowymi trendami.

Ukazujący się od 1964 roku kalendarz po raz kolejny zrezygnował z profesjonalnych modelek. Fotograf Peter Lindbergh zastąpił je gwiazdami Hollywood, ale dobieranymi według nadrzędnego hasła „Emotional”. Zamysł polegał na szczerym spojrzeniu na znane, silne kobiety, obnażającym ich emocje i wrażliwość. Program Photoshop miał być w projekcie niepotrzebny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to