W ciągu ostatnich lat niektórzy koneserzy kalendarza marki Pirelli mogli czuć się nieco rozczarowani. Nie ma modelek w śmiałym negliżu, o wizerunkach nieziemsko wygładzonych w procesie graficznej obróbki? No właśnie – nie ma, bo ekskluzywne wydawnictwo marki doskonale nadąża za światowymi trendami.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ukazujący się od 1964 roku kalendarz po raz kolejny zrezygnował z profesjonalnych modelek. Fotograf Peter Lindbergh zastąpił je gwiazdami Hollywood, ale dobieranymi według nadrzędnego hasła „Emotional”. Zamysł polegał na szczerym spojrzeniu na znane, silne kobiety, obnażającym ich emocje i wrażliwość. Program Photoshop miał być w projekcie niepotrzebny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.