Za każdy hejterski komentarz pod zdjęciem homoseksualnej pary Doctor Brew przeznaczy 10 zł na Kampanię przeciw Homofobii - Marketing przy Kawie
Za każdy hejterski komentarz pod zdjęciem homoseksualnej pary Doctor Brew przeznaczy 10 zł na Kampanię przeciw Homofobii
  • 0
  • 9
30.07.2021 Aktualizacja:

Za każdy hejterski komentarz pod zdjęciem homoseksualnej pary Doctor Brew przeznaczy 10 zł na Kampanię przeciw Homofobii

Marka Doctor Brew zamieściła w mediach społecznościowych post promujący piwo Summer Ale. Towarzyszy mu zdjęcie homoseksualnej pary. Pod wpisem zamieszczono wiele homofobicznych komentarzy. Firma zdecydowała, że za każdy z nich przekaże 10 zł na Kampanię przeciw Homofobii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 lipca 2021