Konsumenci są gotowi płacić 5–10% więcej za produkty przyjazne środowisku – pokazało badanie Bain & Company
  • 0
  • 1
29.07.2021

Konsumenci są gotowi płacić 5–10% więcej za produkty przyjazne środowisku – pokazało badanie Bain & Company

Rosnąca świadomość ekologiczna i społeczna sprawia, że konsumenci są gotowi płacić więcej za produkty pierwszej potrzeby wyprodukowane w sposób zrównoważony. Jak wynika z raportu międzynarodowej firmy doradczej Bain & Company, klienci są zazwyczaj w stanie zaakceptować wzrost ceny o około 5–10%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50548 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

29 lipca 2021

28 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2021

„Formy angażowania użytkowników w social media”. Nowa publikacja grupy roboczej social media IAB Polska

Grupa robocza social media działająca w strukturach IAB Polska przygotowała publikację „Formy angażowania użytkowników w social media”. Jej celem jest edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk związanych z promocją marek w mediach społecznościowych. Tym razem eksperci skupili się na czterech formach aktywności: konkursach, loteriach, challenge’ach i channel pointach.