„Z buntu najlepsze” – Doctor Brew z kampanią relaunchową
  • 0
  • 2
2.07.2021

„Z buntu najlepsze” – Doctor Brew z kampanią relaunchową

Wystartowała kampania piwa Doctor Brew. Marka przeszła zmiany wizerunkowe, pragnąc dotrzeć do klienta mainstreamowego. Kampania opiera się na przełamywaniu schematów – także seksualnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lipca 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
2.07.2021

Kto, kiedy i ile wpłaca na zrzutki online? Wyniki badania

Osoby pochodzące z trzech województw przekazują ponad 50% wszystkich donacji na zbiórki online w Polsce. Średnio wpłacają po 75 zł, jednak rekordziści z Białegostoku po 91 zł. Tymi, do których warto zwracać się o wsparcie, są warszawiacy. To oni najczęściej (1/4) finansują zbiórki online. Zrzutkę najlepiej organizować we wtorki i poniedziałki, a największa liczba wpłat następuje w okolicach godziny 21:00 lub przed południem – pokazuje badanie portalu Zrzutka.pl.

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
2.07.2021

Wystartowała kampania promocyjno-informacyjna Loterii Narodowego Programu Szczepień

1 lipca ruszyła Loteria Narodowego Programu Szczepień. Kampania promocyjno-informacyjna, która towarzyszy akcji, ma wymiar społeczny – jej celem jest zachęcenie do szczepień przeciwko Covid-19. Idea kampanii przedstawia szczepienia jako drogę – drzwi do normalności. Szczepiąc się, wygrywamy, bo możemy liczyć na powrót do normalności, a przy okazji możemy też wygrać atrakcyjne nagrody – przekonują organizatorzy akcji. Twarzami kampanii zostali aktorzy: Maciej Musiał, Małgorzata Socha i Jan Wieczorkowski.