0 7 0 0 0 24.11.2021Rynek reklamy po trzech kwartałach wzrósł o 18%. Prognoza dwucyfrowego wzrostu w 2021 r. od Publicis GroupeRynek reklamowy w wartościach netto po trzech kwartałach 2021 r. przekroczył poziom sprzed pandemii – wynika z raportu o rynku mediów i reklamy opublikowanego przez Publicis Groupe Polska. Dwucyfrowe wzrosty wpływów odnotowały telewizja, Internet, radio i reklama zewnętrzna.
0 1 0 0 0 23.11.2021Gala wręczenia nagród Kreatura 2021 już 25 listopadaJuż w najbliższy czwartek (25 listopada) o godzinie 19:30 odbędzie się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji. Agencje, domy mediowe i freelancerzy walczą o statuetkę Kreatury 2021 w 25 kategoriach konkursowych. Transmisję na żywo z wydarzenia będzie można obejrzeć na facebookowym profilu „Media Marketing Polska”.
3 1 0 0 0 23.11.2021John Lewis broni swojej reklamy z umalowanym chłopcem w szpilkach demolującym domMarka John Lewis zaprezentowała spot promujący ubezpieczenia domu. Występuje w niej kilkuletni chłopiec, który umalowany przemierza dom w za dużych szpilkach, sukience i biżuterii, niszcząc przedmioty i meble znajdujące się na jego drodze. Reklama wywołała mieszane emocje. Dom towarowy broni jednak swojej kreacji.
0 13 0 0 0 23.11.2021„Ciągle kwitnę, zamiast zrywać” – polska odsłona globalnej akcji marki ConverseSpołeczność Converse All Stars w ramach inicjatywy „Create Next” zachęca do wiary we własne możliwości i wyrażania siebie poprzez to, co już posiadamy. Polska odsłona pod hasłem „Ciągle kwitnę, zamiast zrywać” została stworzona we współpracy z grupą przedstawicieli generacji Z. Skupia się wokół pozytywnych przemian, tworzenia nowej jakości i samorozwoju.
1 1 0 0 0 23.11.2021Empik w kampanii życzy „Wesołych przedŚwiąt”W tegorocznej kampanii bożonarodzeniowej Empik zachęca, by odpowiednio wcześnie zacząć przygotowania do świąt – zadbać o prezenty dla najbliższych i zaplanować z wyprzedzeniem listę zadań. Wszystko po to, aby uniknąć tradycyjnej przedświątecznej gorączki i pędu i skupić się na tym, co najważniejsze.
0 2 0 0 0 23.11.2021Już niedługo IAB Mixx Awards & Conference 2021: najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitaluO złote, srebrne i brązowe statuetki IAB Mixx Awards 2021 walczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. Uroczystą galę wręczenia wyróżnień poprzedzi IAB Mixx Conference oparta na case studies wybranych kampanii. Kulisy projektów nominowanych w konkursie przedstawią wspólnie klienci z przedstawicielami agencji.
0 2 0 0 0 23.11.2021Fundusz Żubra i influencerzy zachęcają do polubienia nietoperzyW skomplikowanym układzie powiązań między gatunkami istnieje kilka grup zwierząt, które mają szczególne znaczenie dla ludzkości. Są to m.in. zapylacze, plankton, duże ssaki i... nietoperze. Dlatego Fundusz Żubra rozpoczyna projekt, którego celem jest wsparcie badań i ochrony nietoperzy, ale również obalenie mitów o nich i ocieplenie wizerunku tych zwierząt. W akcję zaangażowali się influencerzy.
0 1 0 0 0 23.11.2021Dwie trzecie Polaków płaci abonament za dostęp do serwisów filmowych – pokazuje badanie DeloitteRośnie popularność usług abonamentowego dostępu do streamingu materiałów wideo. Jak wynika z raportu „Digital Consumer Trends 2021” Deloitte, w porównaniu z 2020 r. o jedną piątą Polaków więcej deklaruje posiadanie takich subskrypcji. Dla większości badanych podstawowym źródłem informacji o świecie jest telewizja i media społecznościowe, a według trzech czwartych problemem są coraz powszechniejsze fake newsy. Nie prowadzi to jednak do pogłębionej weryfikacji ich wiarygodności.
0 1 0 0 0 23.11.2021GoldenSubmarine ogłasza powstanie GoldenGridAgencja GoldenSubmarine odpowiada na rosnące potrzeby klientów związane z doskonaleniem UX i UI w e-commerce oraz analityką webową. Tworzy nową markę GoldenGrid, która będzie realizować projekty dla najbardziej wymagających e-biznesów. Na jej czele stanął Rafał Niemczynowicz, head of UX.
0 6 0 0 0 22.11.2021Daniel Obajtek zwycięzcą rankingu prezesów influencerów biznesuWedług rankingu prezesów influencerów biznesu za rok 2021 największą społeczność zgromadził Daniel Obajtek. Prezes PKN Orlen ma blisko 85 tys. obserwujących na Facebooku. Wyprzedził Juliena Ducarroza (Orange Polska), który ma blisko 2 tys. obserwujących na Twitterze i Marcina Czyczerskiego (CCC) z blisko 8 tys. obserwujących na LinkedIn.