0 1 0 0 0 2.02.2021Life on Mars kreatywnym domem produkcyjnym fashion & beautyAgencja Life on Mars (Brand New Galaxy) zmienia się w kreatywny dom produkcyjny ze specjalizacją w branżach fashion i beauty. Zmiana profilu wiąże się ze wzmocnieniem kompetencji produkcyjnych firmy.
0 10 0 0 0 2.02.2021Kurier Głodnego Warszawiaka – artyści GLS wspierają gastronomię muralemW dobie pandemii branża gastronomiczna jest jedną z tych, które mocno ucierpiały wskutek wprowadzonych obostrzeń i zakazów. Wiele lokali ogłosiło upadłość, inne walczą o przetrwanie. Bazowanie na samej sprzedaży na wynos i dostawach rzadko rekompensuje straty, a dla niektórych lokali jest całkowicie niemożliwe. Good Looking Studio, chcąc wyrazić wsparcie dla branży, namalowało w Warszawie mural o tematyce gastronomicznej.
0 1 0 0 0 1.02.2021Większość dziennikarzy tęskni za normalnością. Prawie połowa, gdyby mogła, wzięłaby udział w tradycyjnej konferencji prasowej. Wyniki badaniaPomimo trwającej pandemii niemal co drugi dziennikarz (43,4%) wolałby wziąć udział w tradycyjnej konferencji offline zamiast online – wynika z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego wśród przedstawicieli mediów. W badaniu wzięli udział dziennikarze zajmujący się rozmaitą tematyką, m.in. technologią, motoryzacją, biznesem i gospodarką.
1 2 0 0 0 1.02.2021„Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” – PKO BP zwraca się do młodych konsumentów i przedsiębiorcówPKO Bank Polski wystartował z kampanią Konta dla Młodych i Konta Firmowego pod wspólnym hasłem „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje”. W jej ramach prowadzone są równoległe działania wizerunkowe oraz sprzedażowe 360 stopni.
0 1 0 0 0 1.02.2021Media mają zapłacić składkę solidarnościową na walkę z pandemią. Podstawą naliczenia przychody z reklamyJak ustalił portal wPolityce.pl, rząd w najbliższym czasie zajmie się projektem ustawy, który ma zapewnić dodatkowe dochody NFZ oraz finansowanie Funduszowi Wsparcia Kultury. Pieniądze mają pochodzić ze „składki solidarnościowej” nałożonej na wydawców, w tym także technologicznych gigantów, naliczanej od przychodów z reklam.
0 2 0 0 0 1.02.2021Belgijski supermarket przyznaje każdemu produktowi ocenę zrównoważonego rozwojuBelgijski supermarket ekologiczny Färm oznaczył dostępne na półkach produkty stopniem zrównoważonego rozwoju. Ma to pomóc klientom w dokonywaniu przemyślanych wyborów przy zakupie żywności.
0 1 0 0 0 1.02.2021Reklama online ponownie na plusie w trzecim kwartale 2020 (IAB Polska/PwC AdEx)Trzeci kwartał 2020 r. przyniósł spodziewane odbicie dynamiki rozwojowej reklamy online. Wartość komunikacji cyfrowej wzrosła w tym czasie o ponad 4% w porównaniu do tego samego okresu 2019 r. Choć całkowita wartość rynku w pierwszych dziewięciu miesiącach 2020 r. była jeszcze nieznacznie ujemna (-0,4%), w poszczególnych miesiącach widoczny jest wyraźny trend wzrostowy i czwarty kwartał mógł ostatecznie zaowocować wynikiem dodatnim.
1 1 0 0 0 1.02.2021Kia rezygnuje z Super Bowl i rozwija inicjatywy charytatywnePo ponad dziesięciu latach obecności na Super Bowl Kia Motors America rezygnuje z 55. finału. Zamiast tego planuje rozszerzenie działalności charytatywnej na rzecz młodzieży w Ameryce. Szczegóły nowych inicjatyw zostaną ujawnione 4 lutego.
0 1 0 0 0 1.02.2021Tyskie przekonało Najmana i Stanowskiego, że coś ich jednak łączyMarcin Najman i Krzysztof Stanowski spotkali się podczas 29. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Częstochowie. Bokser przekazywał dziennikarzowi osobiście wylicytowaną przez niego niebieską kurtkę. Tyskie wykorzystało tę okazję do promocji przekazu platformy „Przejdźmy na ty” i przekonało obu panów, żeby pomimo różnic usiedli przy piwie.
2 4 0 0 0 1.02.2021„Kolorowy wiatr” w wykonaniu Zalewskiego i Smolika – ekomanifest promujący nową serię przyrodniczą BBC EarthZ okazji premiery nowej serii przyrodniczej „Planeta doskonała” BBC Earth wspólnie z Krzysztofem Zalewskim i Smolikiem postanowiła tchnąć nową energię w utwór, który dla wielu był pierwszym manifestem ekologicznym i muzycznym hołdem oddanym naturze. Nowa aranżacja utworu „Kolorowy wiatr” z filmu „Pocahontas” w zestawieniu z ujęciami z serii mają przypominać o nietracącym na aktualności przesłaniu, że nasz świat nie jest nam dany na zawsze. Jeżeli chcemy go ocalić, musimy sobie przypomnieć, jak żyć z nim w harmonii.