Wystartowała kampania promocyjno-informacyjna Loterii Narodowego Programu Szczepień
  • 1
  • 2
2.07.2021

Wystartowała kampania promocyjno-informacyjna Loterii Narodowego Programu Szczepień

1 lipca ruszyła Loteria Narodowego Programu Szczepień. Kampania promocyjno-informacyjna, która towarzyszy akcji, ma wymiar społeczny – jej celem jest zachęcenie do szczepień przeciwko Covid-19. Idea kampanii przedstawia szczepienia jako drogę – drzwi do normalności. Szczepiąc się, wygrywamy, bo możemy liczyć na powrót do normalności, a przy okazji możemy też wygrać atrakcyjne nagrody – przekonują organizatorzy akcji. Twarzami kampanii zostali aktorzy: Maciej Musiał, Małgorzata Socha i Jan Wieczorkowski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lipca 2021

1 lipca 2021