Łowcy promocji rosną w siłę. Badanie „Monitor promocji” ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 5
3.09.2020

Łowcy promocji rosną w siłę. Badanie „Monitor promocji” ARC Rynek i Opinia

W porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł odsetek osób, które intensywnie poszukują promocji oraz chętnie biorą w nich udział. Wzrost widać szczególnie wśród osób w wieku 25–34 lata oraz wśród mieszkańców dużych miast – wynika z „Monitora promocji” ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

2 września 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2020

Finałowy koncert projektu Lech Music Festiwale Inaczej

27 sierpnia na scenie położonej na terenie Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie wystąpiło 12 artystów projektu Lech Music Festiwale Inaczej. Wśród nich m.in. Otsochodzi, Kwiat Jabłoni, Ten Typ Mes, Natalia Przybysz i Beata Kozidrak. Miłośnicy festiwali mogli usłyszeć nowe aranżacje znanych kawałków polskich raperów, jak i ich oryginalne wersje. Wydarzenie na żywo można było śledzić za pośrednictwem relacji na Facebooku Lecha i w kanale YouTube Alkopoligamii.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2020

Stanowisko IAB Polska w sprawie nowego projektu ustawy. Zastrzeżenia dotyczą przetwarzania cookies oraz funkcjonowania mediów i przedsiębiorstw

Zakończyły się konsultacje społeczne prowadzone przez Ministerstwo Cyfryzacji, dotyczące przyjęcia Europejskiego Kodeksu Łączności Elektronicznej (EKŁE). IAB Polska wydał szczegółowe stanowisko, w którym stanowczo podkreśla, by nie regulować w nowych przepisach kwestii wykraczających ponad obowiązki wynikające z dyrektywy unijnej. Szczególne zagrożenie, zdaniem przedstawicieli związku, stanowią propozycje przepisów dotyczących przetwarzania cookies oraz zmiany długości koncesji przyznawanej mediom.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2020

„Świat marketingu po lockdownie” – badanie Spicy Mobile

Sytuacja związana z pandemią wpłynęła nie tylko na zmianę naszego zachowania, dystans społeczny czy wyższe standardy higieny. Również na korzystanie z usług cyfrowych i aktywność w Internecie. Świat reklamy stanął w obliczu nowych wyzwań. Jakie kanały straciły, a które obroniły pozycję? Jak wygląda pozycja mobile’u na tle innych mediów? Jakie działania są teraz najbardziej perspektywiczne? Z jakimi oczekiwaniami ze strony reklamodawców wraz z tzw. nową normalnością muszą się zmierzyć domy mediowe? To tylko wybrane pytania, na które odpowiada raport Spicy Mobile „Świat marketingu po lockdownie”.