5 4 0 0 0 1.10.2019Jesienna kampania Kurczaka Sielskiego od firmy SuperDrobSuperDrob rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową w głównych stacjach telewizyjnych oraz w popularnych serwisach internetowych. Promuje linię Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków.
0 5 0 0 0 1.10.2019Kampania łódzkiego lotniska „Ile za ile”„Ile czasu potrzebujesz na...?”, „Ile kasy potrzebujesz na...?” – takimi hasłami na billboardach łódzkie lotnisko pobudzało wyobraźnię potencjalnych pasażerów w pierwszym etapie kampanii „Ile za ile”. W drugim etapie przekazano informacje o atrakcyjnych połączeniach i cenach biletów z Łodzi.
1 4 0 0 0 1.10.2019„We like big pants and we cannot lie!” – Sloggi mówi nie stereotypom na temat seksowności1 października odbyła się polska premiera wideo, które jest częścią kampanii marki Sloggi. Projekt porusza temat braku samoakceptacji wśród kobiet. Przekonuje też, że wygodne majtki są lepsze od tych uznawanych za seksowne.
0 0 0 0 0 30.09.2019Instagramowa reklama salonów urody z Kylie Jenner zakazana w Wielkiej BrytaniiBrytyjski regulator rynku reklamowego Advertising Standards Authority zakazał instagramowych reklam dwóch firm z branży urody. Te przekonywały, że ich usługi pozwolą klientom wyglądać jak Kylie Jenner.
0 0 0 0 1 30.09.2019Badanie Salesforce: kiedy marketing przynosi największe zyski?W jakim kierunku obecnie rozwija się marketing? Jakie aktywności w tym obszarze przynoszą największe zyski? W międzynarodowym badaniu sprawdziła to firma Salesforce. Ponieważ rynek i sami konsumenci mocno ewoluują, sprawdzono też, jakie metody pomiaru efektywności działań marketingowych są obecnie najchętniej stosowane.
0 1 0 0 0 30.09.2019Starbucks wybrał Uszka w Barszczu do obsługi w mediach społecznościowychPrzetarg na obsługę działań reklamowych i kreatywnych polskiego oddziału Starbucksa w social media wygrała agencja Uszka w Barszczu. Strony nie informują o czasie trwania umowy.
0 3 0 0 0 30.09.2019Mariusz Pudzianowski twarzą marki Betfan. Bukmacher obejmuje sponsoringiem tytularnym konia strongmanaMariusz Pudzianowski został twarzą marki Betfan. Jednocześnie nowy legalny bukmacher objął sponsoringiem tytularnym konia należącego do sportowca. Ogier o imieniu Betfan ma być też live brand hero marki.
1 0 0 0 0 30.09.2019Janusz Rewiński w spocie PiS przedstawia piekło Polski POPrawo i Sprawiedliwość zaprezentowało kolejny spot wyborczy. Wystąpił w nim Janusz Rewiński. W filmie oprowadza niezdecydowanego wyborcę po sennej krainie i pokazuje mu, jak będzie wyglądać Polska w zależności od wyniku wyborów.
0 1 0 0 0 30.09.2019Agencja SocialCube zmienia profil działalnościDziałająca na polskim rynku od blisko dwóch lat agencja SocialCube przebudowała ofertę usług marketingowych. Dopasowała ją do potrzeb typowego klienta.
0 2 0 0 0 30.09.2019Impulsywnie i kilka razy w tygodniu – tak Polacy jedzą słodycze. Badanie SW ResearchJesień to niekwestionowany sezon czekoladowych słodkości. Dłuższe wieczory i powrót do codziennych obowiązków sprawiają, że sięganie po słodką przekąskę jest coraz częstsze. Jak pokazują dane agencji Nielsen, w drugiej połowie 2018 r. wartość sprzedaży batonów i wafli wzrosła o odpowiednio 7,9%[1] i 3,5%[2] w stosunku do analogicznego okresu w 2017 r. Widząc zainteresowanie słodyczami, SW Research i ETi zapytały Polaków o zwyczaje związane z ich konsumowaniem.