0 3 0 4.02.2022Oreo Batman – limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner Bros.Ciastka Oreo Batman to efekt współpracy firmy Mondelez z producentem filmowym Warner Bros. przy okazji premiery nowego filmu „The Batman”. Tytułowy bohater widoczny jest zarówno na produkcie, jak i na opakowaniu limitowanej serii.
0 1 0 4.02.2022Amazon ujawnił wielkość reklamowego biznesu. Jest on większy niż YouTube’aAmazon po raz pierwszy ujawnił wielkość swojego reklamowego biznesu. Jak się okazuje, jest on większy niż analogiczny biznes YouTube’a.
1 1 0 4.02.2022Złote Misie Haribo na jodze. Kolejna odsłona kampanii z dziecięcymi głosamiMarka Haribo rozpoczęła nową odsłonę kampanii telewizyjnej będącą kontynuacją reklamy, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie dziecięcą radość. Pomysł wprowadzony został w 2019 r.
1 2 0 4.02.2022Złoty sześcian w Central Parku, czyli kryptoreklama kryptowalut2 lutego w nowojorskim Central Parku na jeden dzień stanął sześcian pokryty 24-karatowym złotem. To rzeźba Niclasa Castello, a jednocześnie kryptoreklama kryptowalut.
0 1 0 4.02.2022Domowe finanse według matki Polki, która rządzi i dzieli. Badanie MediaHubMłode kobiety wiedzą, że całkowite zdanie się w finansach na mężczyznę jest dla nich niekorzystne. Partnerstwo albo niezależność to jedyna dobra alternatywa – sugerują wyniki badania „Matka Polka: obraz współczesnego macierzyństwa według kobiet”, przeprowadzonego przez dom mediowy MediaHub. 68% matek stwierdziło, że zarabianie pieniędzy i utrzymanie rodziny to wspólny obowiązek.
0 1 0 4.02.2022Miniaturowy skaner do rezonansu magnetycznego z klocków Lego. Ma oswajać dzieci z badaniemBadanie w skanerze do rezonansu magnetycznego może być przerażające, szczególnie dla dzieci. Pracownicy Lego na całym świecie tworzą więc z klocków miniaturowe urządzenia do tego badania. W ramach programu „Local Community Engagement” marka przekaże te modele lokalnym szpitalom, by oswajać małych pacjentów z badaniem.
0 1 0 3.02.2022W poprzednim kwartale po raz pierwszy spadła liczba dziennych użytkowników FacebookaOd początku istnienia Facebooka liczba jego użytkowników nieustannie rosła. 2 lutego firma poinformowała o pierwszym w historii kwartalnym spadku liczby globalnych dziennych użytkowników. Niższy niż oczekiwano był też wzrost przychodów z reklam, który spowodował, że akcje Mety straciły około 20%.
1 2 1 3.02.2022Noizz.pl inicjuje kampanię społeczną o mężczyznach w Polsce. Twarzami akcji Żebrowski i StankiewiczPortal internetowy Noizz.pl zwraca uwagę na sytuację współczesnych mężczyzn w Polsce. Na podstawie wyników badań zleconych agencji badawczej Kantar informuje o kondycji polskich mężczyzn, ich oczekiwaniach i potrzebach oraz publikuje reportaż multimedialny. Twarzami kampanii są m.in. Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz.
0 1 0 3.02.2022Mattel i Disney ogłaszają globalną umowę licencyjną obejmującą serie Disney Princess oraz Disney „Kraina lodu”Firma Mattel, światowy producent zabawek i gier oraz Disney ogłosiły zawarcie kilkuletniej umowy licencyjnej, która obejmuje sprzedaż lalek i figurek z serii Disney Princess oraz Disney „Kraina lodu”. Pierwsze produkty mają trafić do sprzedaży detalicznej na początku 2023 r.
0 1 0 3.02.2022W trzecim kwartale 2021 r. reklama online wciąż na fali wznoszącej. IAB Polska/PwC AdExWydatki reklamodawców na komunikację cyfrową w trzech pierwszych kwartałach 2021 r. wzrosły o prawie 800 mln zł w porównaniu do takiego samego okresu roku wcześniejszego. Przełożyło się to na indeks wzrostu na poziomie 23%. W tym czasie nakłady na reklamę online osiągnęły wartość ponad 4,3 mld zł – wynika z raportu IAB Polska/PwC AdEx.