Podcasting – nowe życie starego trendu?Podcasting – nowe życie starego trendu?Podcasting – nowe życie starego trendu?Podcasting – nowe życie starego trendu?
Podcast jest świetnym towarzyszem innych czynności. To wróży mu dobrą przyszłość (fot. Pixabay)

Podcasting – nowe życie starego trendu?

Podcasting – nowe życie starego trendu?
AdvertisementAdvertisement
Łukasz Paw

Łukasz Paw

-

specjalista w dziale marketingu, Grupa RMF

Łukasz Paw

Łukasz Paw

specjalista w dziale marketingu
Grupa RMF

Zajmuje się analizami rynku digital na potrzeby wszystkich serwisów Grupy oraz analizą trendów związanych z konsumpcją mediów. Wcześniej przez 10 lat pracował w domach mediowych – Havas Media i Zenith. Członek grupy roboczej Audio-wideo w ramach IAB.

Od lipca 2019 roku w badaniu TGI Kantar Millward Brown wprowadzono serię pytań dotyczących podcastów. Przyczyną tego posunięcia jest z pewnością rosnące zainteresowanie tą tematyką ze strony rynku. Podcasty to już od jakiegoś czasu branżowy gorący temat. Ale czy stanowią one perspektywiczny trend, nie tylko chwilową modę?

Polska jest na czwartym miejscu, jeśli chodzi o wzrost liczby słuchaczy podcastów na świecie. Takie wyniki przyniósł opublikowany w grudniu 2019 roku raport The state of podcast universe firmy Voxnest, która jest dostawcą Spreakera, popularnego również w Polsce narzędzia wspierającego podcasting i twórców z tego nurtu.

Trudno na razie oszacować wagę tej informacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się