Od lipca 2019 roku w badaniu TGI Kantar Millward Brown wprowadzono serię pytań dotyczących podcastów. Przyczyną tego posunięcia jest z pewnością rosnące zainteresowanie tą tematyką ze strony rynku. Podcasty to już od jakiegoś czasu branżowy gorący temat. Ale czy stanowią one perspektywiczny trend, nie tylko chwilową modę?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Polska jest na czwartym miejscu, jeśli chodzi o wzrost liczby słuchaczy podcastów na świecie. Takie wyniki przyniósł opublikowany w grudniu 2019 roku raport The state of podcast universe firmy Voxnest, która jest dostawcą Spreakera, popularnego również w Polsce narzędzia wspierającego podcasting i twórców z tego nurtu.
Trudno na razie oszacować wagę tej informacji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.