Jak wykorzystać podcast w ścieżce zakupowej klientaJak wykorzystać podcast w ścieżce zakupowej klientaJak wykorzystać podcast w ścieżce zakupowej klientaJak wykorzystać podcast w ścieżce zakupowej klienta
Wśród dobrych słuchaczy mogą być dobrzy klienci (fot. Pixabay)

Jak wykorzystać podcast w ścieżce zakupowej klienta

Jak wykorzystać podcast w ścieżce zakupowej klienta
Agata Chmielewska

Agata Chmielewska

-

e-commerce & oline marketing consultant, Achmielewska.com, Eksperymentalnie.com

Agata Chmielewska

Agata Chmielewska

e-commerce & oline marketing consultant
Achmielewska.com, Eksperymentalnie.com

Od 10 lat związana z e-commerce. Doświadczenie zdobywała w pracy zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Praktiker, Willsoor, LokalnyRolnik.pl czy SuperKoszyk.pl. W e-commerce jest praktykiem jako e-klient oraz e-sprzedawca. Zakochana w e-mail marketingu i content marketingu. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem – zawsze na przykładach. Po pracy zapalona blogerka i podkasterka. Edukuje na achmielewska.com oraz w podkaście Firma On-line. Eksperymentuje w kuchni na eksperymentalnie.com.

Content is king, zwłaszcza jeśli chodzi o ścieżkę zakupową klienta. Pomaga on nie tylko zwrócić uwagę potencjalnego nabywcy na markę, ale też zbudować zaufanie i pomóc w podjęciu decyzji zakupowej. Jakie więc formy contentu zastosować na poszczególnych etapach? Jak wyróżnić się wśród konkurencji? Ten artykuł pokazuje, jak wykorzystać podcasty w ścieżce zakupowej klienta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się