„Let’s do beautiful” – Douglas w kampanii redefiniuje pojęcie piękna
  • 1
  • 3
28.05.2021

„Let’s do beautiful” – Douglas w kampanii redefiniuje pojęcie piękna

Marka Douglas, która w tym roku obchodzi 111. rocznicę powstania i 20-lecie obecności w Polsce, rusza z kampanią „Let’s do beautiful”. Stanowi ona manifest tolerancji oraz otwartości na różnorodność. Wartości te prowadzą do redefinicji pojęcia piękna. Brand wyraża je przez myśl przewodnią: „Jesteśmy piękni wtedy, gdy piękne są nasze czyny”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54581 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 maja 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2021

Laureaci konkursu Dobroczyńca Roku 2021 nagrodzeni

Dziesięć firm i fundacji korporacyjnych otrzymało w tym roku tytuł Dobroczyńca Roku. Nagrodzone zostały m.in. za działania na rzecz zdrowia, ekologii, edukacji i pomoc społeczną we współpracy z organizacjami pozarządowymi. Nagrody za działania przeciw skutkom pandemii, w kategorii specjalnej, otrzymały Allegro.pl, Studio K2 Krzysztof Rauhut oraz koalicja firm #PomagamySzpitalom. Statuetki zostały wręczone 27 maja w Teatrze Capitol w Warszawie.