Druga odsłona kampanii marki Krakus „Mistrz i uczeń”
  • 1
  • 1
7.09.2023

Druga odsłona kampanii marki Krakus „Mistrz i uczeń”

Druga odsłona kampanii marki wędlin Krakus w ramach cyklu „Mistrz i uczeń” ma spójnie pokazać portfolio produktów i wizerunek marki. W kampanii występuje Piotr Zelt.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2023

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2023

„Hej! IKEA” – marka rusza z nowym pozycjonowaniem i formatem komunikacji

„Lepiej pomyślany dom” to platforma, na której marka chce budować nową, długofalową komunikację w Polsce. Po raz pierwszy zaprezentowana zostanie w postaci historii produktowych w piętnastu spotach wideo. W każdym z nich przedstawiona będzie sytuacja z domowymi wyzwaniami, na które odpowiedź można znaleźć w sklepie. Nowej strategii towarzyszyć będzie również nowy, bardziej otwarty format komunikacji z klientami – „Hej! IKEA”.

6 września 2023