„Hej! IKEA” – nowa komunikacja marki - Marketing przy Kawie
„Hej! IKEA” – marka rusza z nowym pozycjonowaniem i formatem komunikacji
  • 0
  • 4
7.09.2023

„Hej! IKEA” – marka rusza z nowym pozycjonowaniem i formatem komunikacji

„Lepiej pomyślany dom” to platforma, na której marka chce budować nową, długofalową komunikację w Polsce. Po raz pierwszy zaprezentowana zostanie w postaci historii produktowych w piętnastu spotach wideo. W każdym z nich przedstawiona będzie sytuacja z domowymi wyzwaniami, na które odpowiedź można znaleźć w sklepie. Nowej strategii towarzyszyć będzie również nowy, bardziej otwarty format komunikacji z klientami – „Hej! IKEA”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 września 2023