LVMH uruchamia platformę do odsprzedaży nadwyżek tkanin z domów mody
  • 1
  • 1
7.05.2021

LVMH uruchamia platformę do odsprzedaży nadwyżek tkanin z domów mody

Francuski koncern LVMH, do którego należą m.in. marki Louis Vuitton, Givenchy, Dior czy Kenzo, uruchomił platformę internetową, na której odsprzedaje nadwyżki tkanin. Oferta kierowana jest do mniejszych projektantów.

Platforma Nona Source sprzedaje wysokiej jakości tkaniny, skórę i koronki po konkurencyjnych cenach. Wszystkie zostały pierwotnie kupione do użytku luksusowych domów mody LVMH. Kupujący nie wie, dla jakiej konkretnie marki je kupiono. Materiały są oznaczone jako „nadwyżka z francuskiego maison de couture”.

Materiały oferowane są w stosunkowo niewielkich ilościach. Platforma skierowana jest więc do projektantów, którzy dopiero zaczynają lub produkują odzież na małą skalę. Pozwala twórcom na zakup materiałów, do których w innym przypadku nie mieliby dostępu i ma stanowić atrakcyjną ofertę dla świadomych ekologicznie klientów.

Nona Source zadbała również o realistyczną prezentację materiałów w cyfrowym świecie. Filmy pokazują, jak każda tkanina jest dotykana, podnoszona i rozciągana, dając wyobrażenie o tym, jak się z nią obchodzi, jaka jest jej tekstura czy przezroczystość.

Źródło: www.info.trendwatching.com

  • 1
LVMH otwiera platformę do odsprzedaży nadwyżek tkanin z domów mody

LVMH otwiera platformę do odsprzedaży nadwyżek tkanin z domów mody

7 maja 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2021

Doceniamy wygodę i elastyczność pracy zdalnej, ale tęsknimy za interakcjami z zespołem – wskazuje Barometr Providenta

Niemal co trzeci Polak, którego pracę można było wykonywać z domu, w ciągu ostatniego roku całkowicie albo niemal całkowicie przeszedł na tryb zdalny – wynika z Barometru Providenta. Choć prawie połowa z nas uważa, że praca z domu jest wygodniejsza, tęsknimy za kontaktem z ludźmi i możliwością przedyskutowania zawodowych kwestii w zespole.

6 maja 2021