Ed Sheeran został sponsorem klubu piłkarskiego Ipswich Town. Na koszulkach piłkarzy pojawi się tytuł jego nowej płyty
  • 1
  • 1
6.05.2021

Ed Sheeran został sponsorem klubu piłkarskiego Ipswich Town. Na koszulkach piłkarzy pojawi się tytuł jego nowej płyty

Ed Sheeran został sponsorem lokalnego angielskiego klubu Ipswich Town. Na koszulkach piłkarzy pojawi się tajemniczy tytuł nowej płyty muzyka „+-=÷x” i słowo „tour”. Umowa będzie obowiązywała w najbliższym sezonie 2021/2022.

Ed Sheeran (właśc. Edward Christopher Sheeran) to światowej sławy brytyjski wokalista pop. Na co dzień mieszka w regionie i kibicuje Ipswich Town. Teraz zobowiązał się sponsorować męskie i żeńskie drużyny tego klubu.

– Klub jest częścią społeczności lokalnej. W ten sposób chciałem okazać swoje wsparcie – powiedział Sheeran oficjalnej stronie Ipswich Town. – Zawsze lubiłem wizyty na Portman Road i nie mogę się doczekać powrotu, gdy tylko kibice znowu będą mogli wejść na stadiony – dodał.

Ipswich Town, klub z miasta we wschodniej Anglii, gra obecnie w League One, czyli na trzecim poziomie rozgrywek. Od niedawna ma nowych właścicieli, biznesmenów ze Stanów Zjednoczonych. Ma to zwiastować lepsze czasy dla klubu.

Ed Sheeran od lat wspiera lokalną społeczność hrabstwa Suffolk. Stworzył tam m.in. fundację wspierającą młodych artystów. Jest też znany z poczucia humoru i dystansu do samego siebie.

W 2019 r. wystąpił w kampanii ketchupu Heinz. Sam napisał scenariusz spotu, wyreżyserował go i w nim wystąpił. W sklepach pojawiła się limitowana edycja ketchupu marki o nazwie Edchup.

Kilka lat temu wystąpił w pranku australijskich radiowców znanych jako Hamish i Andy. Uliczny naganiacz namawiał przechodniów do wstąpienia do obskurnie wyglądającego studia peep show. Tam za jedyne 2 dolary mieli rzekomo obejrzeć krótki występ Eda Sheerana. Prawie wszyscy przechodnie uznali to za żart. Film zanotował miliony wyświetleń.

  • 1
Ed Sheeran został sponsorem klubu piłkarskiego Ipswich Town

Ed Sheeran został sponsorem klubu piłkarskiego Ipswich Town

 

6 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2021

Burda Media Polska przejmuje biznes mediowy Grupy Edipresse w Polsce

Burda Media Polska i szwajcarska firma Edipresse Group podpisały umowę o sprzedaży Edipresse Polska. W ramach tej umowy Burda Media Polska przejmie multimedialne i digitalowe portfolio Edipresse Polska. Należą do niego popularne serwisy internetowe dla kobiet, m.in. Wizaz.pl, Polki.pl, Party.pl, Viva.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl oraz dwutygodniki „Viva” i „Party”, a także magazyny z segmentu true stories (13 tytułów). Transakcja wymaga zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.