VoD w Polsce – badanie IRCenter
  • 0
  • 3
5.02.2019

VoD w Polsce – badanie IRCenter

Ostatni rok przyniósł wzrost popularności kanałów VoD w Polsce – przede wszystkim kluczowych graczy na rynku: Cda.pl i Netflixa. Coraz bardziej widoczna jest także multikanałowość konsumpcji tego typu wideo. Ci sami użytkownicy oglądają je na kilku różnych urządzeniach, w zależności od potrzeb chwili. W ramach raportu „Multiscreening 2018” firma IRCenter przyjrzała się bliżej zmianom i konsumpcji VoD w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46044 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andrzej

2 miesiące temu

Ciekawe badanie

 

5 lutego 2019